Obchodní podmínky a zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky
Patri's glamp
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem ubytování Patri's glamp (dále jen „provozovatel“) a zákazníkem (dále jen „host“) při rezervaci a využívání ubytování. Zákazníkem se může stát fyzická i právnická osoba (dále jen „zákazník“). Zákazník, který je uveden na smlouvě, zastupuje všechny účastníky pobytu, je oprávněn jednat jejich jménem a je jedinou odpovědnou osobou ve vztahu k ubytovateli.
Potvrzením rezervace v ubytovacím zařízení, zákazník vyjadřuje souhlas s těmito smluvními podmínkami.
2. Vznik smluvního vztahu
Smluvní vztah mezi provozovatelem a hostem vzniká na základě potvrzené rezervace ze strany zákazníka prostřednictvím emailu nebo v on-line rezervačním systému, uhrazením celé částky za pobyt, tak jak je uvedeno v článku 3, bod 3.3 těchto smluvních podmínek. Zákazník uhradí celou částku za ubytování ve prospěch účtu ubytovatele. Ve výjimečných případech, kdy zákazník nemá přístup na internet, může rezervaci provést telefonicky.
Zákazník i ubytovatel souhlasí s využitím poštovní nebo elektronické (e-mailové) komunikace. Oznámení učiněná jedním či druhým uvedeným způsobem obě strany uznávají jako platné písemné oznámení.
Odesláním rezervace a/nebo zaplacením pobytu host stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a provozním řádem a souhlasí s nimi.
3. Cena pobytu a platební podmínky
Cenou pobytu se rozumí cena uvedená v rezervačním systému nebo prostřednictvím emailové komunikace.
3.1 Cena pobytu zahrnuje
ubytování
energie
úklid
finskou saunu a venkovní vanu
dřevo k ohništi
1x lahev vína dle vlastního výběru
čaj a kávové kapsle
3.2 Kauce
Patri's glamp stavíme na důvěře, úctě a vzájemné slušnosti, a proto nepožadujeme žádnou kauci. Věříme, že se k prostoru i vybavení budete chovat s respektem, aby nedošlo ke zničení majetku uvnitř i vně objektu. Zároveň pokud by došlo k poškození, žádáme o čestnou komunikaci a úhradu škody dle bodu 4 těchto smluvních podmínek. Součástí pobytu je i provozní řád, prosím, věnujte mu pozornost a řiďte se uvedenými pokyny.
3.3 Úhrada pobytu
Ubytovatel má právo na zaplacení ceny pobytu před jeho realizací. Pokud nebude písemnou smlouvou mezi ubytovatelem a zákazníkem dohodnuto jinak, zákazník je povinen uhradit zálohu 100% ceny pobytu při rezervaci prostřednictvím webu nebo do 3ti dnů ode dne odeslání údajů platbě prostřednictvím emailu. Nedodrží-li zákazník platební podmínky pro úhradu pobytu, zanikají účinky smlouvy mezi zákazníkem a ubytovatelem uzavřené a ubytovací kapacita bude nabídnuta ostatním zájemcům.
4. Povinnosti zákazníka
Poskytnout ubytovateli součinnost, která je potřebná k řádnému zabezpečení a poskytnutí ubytování.
Řádně užívat ubytovací prostory a vybavení v souladu s jejich určením a bez zbytečného zatěžování či poškozování.
Povinností zákazníka a všech zúčastněných je, chovat se tak, aby nedošlo k jejich újmě na zdraví, životě nebo majetku, jakož i ke škodě na majetku ubytovatele, k tomuto slouží provozní řád, jehož zásady je nutno dodržovat.
Při odchodu z ubytovacích prostor uzavřít okna a dveře.
Dodržovat noční klid od 22hod s respektem k přírodě a okolí.
Neprodleně informovat provozovatele o vzniklých závadách, škodách a nutnosti oprav, které mohou ovlivnit průběh pobytu nebo stav objektu.
Nenechávat v objektu bez dozoru zapnuté elektrické spotřebiče ( s výjimkou lednice)
Na konci pobytu uvést ubytování do běženého pořádku.
Zákazník odpovídá za škodu, kterou způsobí na majetku provozovatele v prostorách vyhrazených k ubytování, volnočasovým aktivitám či relaxaci, a to v souladu s § 2913 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Zákazník je povinen uhradit veškerou způsobenou škodu v plné výši, a to včetně nákladů na opravu, výměnu nebo uvedení věci do původního stavu.V případě, že v důsledku škody dojde k omezení možnosti pronájmu (např. znepřístupnění objektu dalším hostům), je host dále povinen nahradit provozovateli i ušlý zisk až do výše 20 000 Kč, a to v přímé souvislosti s nemožností užívání ubytovacího zařízení.Škoda bude vyčíslena na základě skutečných nákladů, přičemž host bude informován bez zbytečného odkladu. Úhrada musí být provedena nejpozději do 14 dnů ode dne doručení výzvy k úhradě.
4.1. Zákazník v prostorách objektu nesmí:
kouřit (včetně elektronických cigaret) uvnitř objektu
provádět zásahy do zařízení nebo vybavení ubytování, přemisťovat nábytek či elektroinstalace
rozdělávat oheň mimo vyhrazené ohniště, nebo používat vlastní gril či vařič
ubytovávat třetí osoby bez vědomí a souhlasu provozovatele
pořádat jakékoli akce, oslavy či setkání s osobami mimo rezervovanou kapacitu
manipulovat se saunou, vanou nebo jiným vybavením jiným než předepsaným způsobem
přechovávat, vyrábět či konzumovat omamné a psychotropní látky nebo neschválená léčiva
vnášet a přechovávat střelné zbraně, střelivo, výbušniny nebo jiné nebezpečné předměty
provádět činnosti, které by mohly ohrozit zdraví, bezpečnost, majetek nebo dobré jméno provozovatele
5. Povinnosti, práva a odpovědnost provozovatele
Provozovat má povinnost předat hostovi ubytovací prostor ve stavu způsobilém pro řádné užívání a zajistit mu nerušený výkon jeho práv spojených s ubytováním. Udržovat objekt a jeho vybavení v odpovídajícím technickém a hygienickém stavu. Odstranit nahlášené závady bez zbytečného odkladu, pokud je to v jeho technických a časových možnostech. Provozovatel má právo provést kontrolu objektu a vybavení, kontaktovat hosta v případě zjištění škody nebo závady, která nebyla nahlášena během pobytu a následně požadovat náhradu škody dle článku 4 těchto obchodních podmínek.
Provozovatel nenese odpovědnost za újmu na zdraví nebo škody na majetku zákazníků, která vznikla jejich neopatrností, nepozorností, nedbalostí, nevhodným či rizikovým používáním vybavení (např. sauna, venkovní vana, ohniště, apod.), špatným dohledem nad dětmi či domácími mazlíčky.
Zákazník (host) bere na vědomí, že veškeré vybavení využívá na vlastní odpovědnost a je povinen chovat se s ohledem na vlastní bezpečnost i bezpečí ostatních osob v ubytování.
6. Pobyt
Zákazník má právo užívat prostory vyhrazené k ubytování, jakož i společné prostory objektu. Na začátku ubytování zákazník obdrží kód k odemčení chaty. Zákazník nesmí tento kód sdělovat osobám, které nejsou v objektu ubytovány.
Zákazník se může v objektu ubytovat od 15 hodin příslušného dne nástupu k ubytování a zákazník je povinen objekt opustit v den ukončení ubytování nejpozději do 11:00 hodin. Přesnou hodinu ubytování příslušného dne si zákazník dohodne telefonicky s ubytovatelem.
Nedodrží-li zákazník tuto dobu, bude mu účtována cena za další den pobytu, dle platného ceníku.
6.1 Ubytovaní
Počet ubytovaných osob nesmí přesáhnout lůžkovou kapacitu dvou osob.
Je zakázáno, aby pobyt v objektu byl využit pouze nezletilými osobami mladšími 18ti let či pouze osobami s omezenou svéprávností. V případě ubytování osob mladších 18ti let či osob s omezenou svéprávnosti, je třeba zajistit minimálně jeden zodpovědný dozor starší 18ti let, který se bude účastnit celého pobytu.
6.2 Sauna a vana
Finská sauna a venkovní vana bude hostům k dispozici za účelem využití k relaxaci. Obojí hosté využívají na vlastní nebezpečí a provozovatel nenese odpovědnost za případné újmy na zdraví, nebo poškození na majetku, host jedná vždy na vlastní nebezpečí a zodpovědnost.
Klient rekreačního pronájmu wellness musí být osoba starší 18-ti let, která odpovídá za závazky dalších účastníků pobytu / viz níže /.
Povinnosti klienta
seznámit se s provozním řádem ubytování a řídit se jím po celou dobu pobytu
obeznámit se před použitím s provozem finské sauny, venkovní vany a všech elektrospotřebičů, které jsou součástí vybavení
udržovat v objektu dostatečné množství vody pro běžné užívání, přičemž host bere na vědomí, že voda není nevyčerpatelná – s vodou je třeba nakládat šetrně a s ohledem na další provoz
chovat se tak, aby nedošlo k jeho vlastnímu poranění ani poškození majetku provozovatele
vyvarovat se jakékoli činnosti, která by nebyla se souladem zachování dobrých mravů, obtěžovala okolí, rušila noční klid po 22hod
dodržet maximální počet osob povolený pro pobyt v objektu, koupací vaně i sauně (jak je stanoveno v provozním řádu)
nenosit do vany a sauny skleněné nádoby ani jiné předměty, které by mohly způsobit poranění nebo škodu
po použití sauny ji řádně vypnout a ujistit se, že je spotřebič opravdu mimo provoz
při používání otevřeného ohniště dbát zásad požární bezpečnosti – je zakázáno ohniště přesouvat mimo vyhrazené místo a rozdělávat oheň uvnitř objektu nebo na terase
zákazník (host) rovněž nese plnou odpovědnost za své zdraví, bezpečnost a osobní věci (např. peníze, elektronika, doklady) po celou dobu pobytu
odpovídá za veškeré škody, které během pobytu způsobí svým jednáním, včetně škod způsobených osobami, které na pobyt přizval nebo za ně nese odpovědnost
nedodržení podmínek ze strany klienta může být důvodem k ukončení nájemní smlouvy s pokutou
Povinnosti Provozovatele
provozovatel je povinen obeznámit klienta s obsluhou finské sauny, venkovní vany a jejich příslušenstvím
řešit oprávněné připomínky klienta týkající se koupací vany a finské sauny
pokud pobyt v sauně nebo vaně není z technických nebo provozních důvodu možný, majitel předem zákazníka o této skutečnosti upozorní
6.3 Voda a energie
Prosíme hosty, aby při pobytu v našem glampingu mysleli na šetrné a uvědomělé používání energií. Vítáme, když jsou spotřebiče používány s rozmyslem - zapnuté tehdy, když je skutečně potřeba, a vypnuté, jakmile doslouží svému účelu.
Stejně tak si vážíme střídmého přístupu k vodě. Voda není samozřejmost, a proto prosíme, abyste ji zbytečně nenechávají téct. Dopřejte si osvěžující sprchu a vanu napouštějte s mírou.
Po použití sauny prosím pomoci ovladače saunu ihned vypněte.
Děkujeme.
6.4 Domácí mazlíčci
Ubytování či návštěva objektu s domácími mazlíčky je možná za poplatek 300,- Kč/noc. Prosíme, hlídejte si své mazlíčky, aby se pohybovali mimo nábytek určený pro užívání osobami, nikoli zvířátky. Děkujeme, že toto respektujete.
6.5 Cennosti
Provozovat doporučuje zákazníkům, aby veškeré cennosti (šperky, doklady, peníze apod.) nenechávali v objektu, případně si cennosti řádně zabezpečili proti případnému odcizení. Provozovatel neodpovídá za ztrátu či škody na uvedených věcech v celém rozsahu. Provozovatel není povinen zajistit úschovu těchto věcí v rámci objektu.
6.6 Parkování
Parkovat můžete přímo na pozemku objektu. Tyto plochy jsou volně přístupné, a proto provozovatel neručí za případné poškození, odcizení vozidla, nebo věcí v něm, nejedná se o hlídané parkoviště.
7. Změny ve smlouvě a odstoupení od smlouvy
Je-li ubytovatel nucen z objektivních důvodů před zahájením pobytu změnit podstatné podmínky smlouvy, může navrhnout zákazníkovi změnu smlouvy. Zákazník má v takovém případě právo souhlasit se změnou či od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li zákazník písemným oznámením do 10 dnů ode dne doručení návrhu na změnu, má se za to, že se změnou souhlasí.
Zákazník má právo odstoupit od smlouvy o ubytování.
Provozovatel má právo od této smlouvy odstoupit, jestliže zákazník hrubě porušuje povinnosti stanovené touto smlouvou, ubytovacím řádem, nebo v objektu hrubě porušuje dobré mravy.
Odstoupení od této smlouvy musí být písemné a doručuje se druhé smluvní straně. Odstoupení od této smlouvy nemá vliv na povinnost zaplatit pohledávky z této smlouvy vzniklé před odstoupením či storno poplatky.
Odstoupení od smlouvy se řídí následujícími stornovacími podmínkami, které stanoví výši stornovacích poplatků:
více než 30 dní před nástupem na pobyt je bez poplatku
15 – 29 dní před nástupem je 30 % z ceny pobytu
14 – 7 dní před nástupem je 50 % z ceny pobytu
6 – 4 dny před nástupem je 80 % z ceny pobytu
3 dny a méně, nedostavení se na pobyt je 100 % z ceny pobytu
Předčasné ukončení ubytování je 50 % z nečerpaných služeb
Uvedená procentní výše stornovacích poplatků bude vypočtena (a) v případě odstoupení před začátkem ubytování nebo nedostavení se z ceny za ubytování, (b) v případě předčasného ukončení ubytování ze zajištěných a nečerpaných ubytovacích služeb.
V odůvodněných případech (nemoc, úmrtí v rodině, vyšší moc apod.) nemusí být storno poplatek na základě rozhodnutí ubytovatele účtován. To vše na základě osobní domluvy.
V případě odstoupení od smlouvy o ubytování je ubytovatel oprávněn vyzvat zákazníka k okamžitému vyklizení ubytovacích prostor a opuštění objektu a zákazník je povinen této výzvě bezodkladně vyhovět.
8. Reklamace
Zákazník je povinen uplatnit případnou reklamaci vždy ihned po zjištění závady u ubytovatele nebo odpovědné osoby ubytovatele, aby mohla být uskutečněna náprava.
9. Závěrečné ustanovení
Všeobecné smluvní podmínky platí pro všechny pobyty v Patri's provozovatelem Patricie Pudilová, Anglická 71/1, Mariánské Lázně 353 01 vstupují v platnost a účinnost dne 1.6.2025
Uzavřením smlouvy zákazník stvrzuje, že výše uvedeným smluvním podmínkám rozumí a v plném rozsahu je jménem svým i jménem ostatních účastníků pobytu akceptuje.
Zákazník uzavřením smlouvy dále potvrzuje, že byl ubytovatelem seznámen s tím, že v případě sporu mezi účastníky této smlouvy má možnost využít mimosoudního řešení takovéhoto sporu, a to u České obchodní inspekce (www.coi.cz).
Provozovatel (kontaktní osoba):
Patricie Pudilová
IČO: 11900725
Sídlo: Anglická 71, 353 01 Mariánské Lázně 1
E-mail:
Telefon: +420 607 856 411
Zásady ochrany osobních údajů
Je naší prioritou poskytovat Vám kvalitní služby a se stejným standardem přistupujeme i ke zpracování a ochraně Vašich osobních údajů.
Podrobnosti o osobních údajích, které o Vás shromažďujeme, jak s nimi nakládáme a jaká máte související práva, naleznete v tomto dokumentu. Věnujte mu proto, prosím, patřičnou pozornost.
V případě jakýchkoli dotazů týkajících se zpracování Vašich osobních údajů jsme Vám samozřejmě k dispozici.
Vzhledem ke skutečnosti, že nás kontaktujete především prostřednictvím webových stránek, Instagramu nebo emailu, můžete být požádáni o vyplnění určitých svých osobních údajů. Těmito údaji mohou být zejména:
Prohlášení o ochraně osobních a dalších zpracovávaných údajů
Na této stránce naleznete přehled hlavních principů ochrany osobních údajů a dalších zpracovávaných údajů. Naším cílem je zpracovávat osobní údaje v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů – General Data Protection Regulation neboli tzv.GDPR (Nařízení Evropského parlamentu a Rady Evropské unie č.2016/679) a Zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
1. Správce osobních údajů
Patri's glamp – provozovatel Patricie Pudilová, sídlem Anglická 71/1, Mariánské Lázně 353 01, IČO: 11900725, jako správce bude zpracovávat Vaše osobní údaje dle níže uvedených podmínek.
Kontaktní e-mail: patris.glamp@gmail.com
Telefon: +420 607 856 411
Správce tímto prohlašuje, že při zpracování osobních údajů postupuje v souladu s právními předpisy a dbá na maximální ochranu soukromí subjektů údajů.
3. Rozsah zpracovávaných údajů
Vzhledem ke skutečnosti, že nás kontaktujete především prostřednictvím webových stránek, Instagramu nebo emailu, můžete být požádáni o vyplnění určitých svých osobních údajů. Zpracováváme následující osobní údaje, které nám poskytujete v souvislosti s rezervací a užíváním ubytovacích služeb:
jméno a příjmení
e-mailová adresa
telefonní číslo
adresa trvalého bydliště (pro účely evidence cizinců a fakturace)
datum narození / státní příslušnost (v případě povinnosti dle zákona o pobytu cizinců)
údaje o rezervaci: termín, počet osob, požadavky
platební a fakturační údaje (v případě vystavení daňového dokladu)
4. Účely a právní základy zpracování
Vaše osobní údaje zpracováváme za účelem:
plnění smlouvy – zajištění rezervace, komunikace s hostem, evidence a poskytování ubytování
plnění zákonných povinností – zejména podle zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců, a zákona o účetnictví
oprávněného zájmu – ochrana majetku a zajištění bezpečnosti (např. evidence škod, komunikace po odjezdu hosta)
případně na základě souhlasu subjektu údajů, pokud je udělen (např. pro zasílání novinek nebo marketingových sdělení)
5. Příjemci osobních údajů
Vaše údaje mohou být předány těmto kategoriím příjemců:
poskytovatelé účetních a daňových služeb (v rozsahu nezbytném pro zákonné plnění)
poskytovatelé IT a rezervačních systémů (např. Booking.com, WERP), kteří vystupují jako zpracovatelé
orgány veřejné moci (např. finanční úřad, cizinecká policie, ČOI) v případě zákonné povinnosti
Osobní údaje nejsou předávány mimo EU ani mezinárodním organizacím.
6. Doba uchování osobních údajů
Osobní údaje uchováváme pouze po nezbytně nutnou dobu:
údaje související s rezervací a ubytováním: po dobu trvání smlouvy a následně po dobu 3 let kvůli případné obraně právních nároků
účetní doklady a záznamy: po dobu 10 let v souladu s příslušnými zákony
údaje z ubytovací knihy: po dobu 6 let od posledního zápisu
údaje zpracovávané na základě souhlasu: do jeho odvolání
7. Práva subjektu údajů
Máte právo:
na přístup ke svým osobním údajům
na opravu nebo doplnění nepřesných údajů
na výmaz (právo být zapomenut), pokud pominul účel zpracování nebo nebyl udělen souhlas
na omezení zpracování
na přenositelnost údajů
vznést námitku proti zpracování na základě oprávněného zájmu
kdykoli odvolat svůj souhlas (v případě, že je zpracování postaveno na souhlasu)
Všechna Vaše práva můžete uplatnit tak, že nás kontaktujete na e-mailové adrese patris.glamp@gmail.com. Stížnost můžete podat u dozorového úřadu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).
8. Zabezpečení osobních údajů
Zavedli jsme technická a organizační opatření, která odpovídají míře rizika a zajišťují důvěrnost, integritu a dostupnost vašich osobních údajů. Přístup k osobním údajům mají pouze osoby, které jsou k tomu oprávněné.
9. Automatizované rozhodování a profilování
Vaše osobní údaje nejsou předmětem automatizovaného rozhodování ani profilování.
10. Závěrečná ustanovení
Tyto zásady nabývají účinnosti dnem 1.6.2025. Správce si vyhrazuje právo je v případě potřeby aktualizovat.